Gyakran ismételt kérdések

Személyes átvétel esetén a rendelt termék azonnal átvehető, amennyiben nem kért bővítést a készülékhez. Bővítés esetén e-mailben vagy telefonon értesítjük, mikortól vehető át a termék. A billentyűzet lematricázása 10-15 percet vesz igénybe. A memória bővítése modelltől függően 5 perc és 2 óra között van, de jellemzően kb. 10-15 perces feladat csupán, általában megvárható. A tárhely bővítése legalább 30-40 perc, de több is lehet, ugyanis alapesetben működő operációs rendszerrel adjuk át a laptopot, amely telepítése is időt vesz igénybe. Amennyiben nem kérnek operációs rendszer telepítést az új tárhelyre, úgy rövidebb idő is alatt elvihető a gép.

Egyéb bővítés esetén kérem, érdeklődjön a termék átvételének várható időpontjáról! Üzletünkben csak készpénzes vagy átutalásos fizetésre van lehetőség (bankkártyásra nincs).

A termékek vételára azonnali átutalással helyszínen kiegyenlíthetőek, mivel kollégáink azonnal látják az átutalás megérkezését, ezért a termék a fent részletezett idő alatt elvihetőek átutalással is.

Első lépésben érdemes elérhetőségünkön (email: info@westnotebook.hu, tel.: +36307939000) érdeklődni, hogy garanciális-e a probléma. Ammenyiben igen, kérjük írja le a problémát pontosan email címünkre, majd kérjük, postai úton jutassa el nekünk a készüléket.

Garanciális probléma esetén, a hozzánk postázás költsége Önt terheli, a visszapostázást viszont cégünk állja.

A csomagba kérjük tegye bele a garanciapapírt, valamint szükségünk lesz egy értesítési telefonszámra is. Ezen kívül szükséges a feladás után az info@westnotebook.hu-ra elküldeni a feladott csomag ragszámát (MPL esetén pl. PBVF-el kezdődő szám pl.)

Erre a címre tudja visszaküldeni nekünk a laptopot:

Címzett:
Friko Consulting KFT - Westnotebook bolt
1062 Budapest
Aradi utca 35.
(Ha van lehetőség mejegyzésre, kérjük írja be, hogy Westnotebook bolt)

Telefonszám:06 30 79 39 000
Email cím: info@westnotebook.hu

Érdemes vaterafutárral küldeni, mert így jóval olcsóbb a szállítás, mint az alapértelmezett MPL-es csomagként.
http://www.vaterafutar.hu/#mpl

A munkanapokon délután 2-ig leadott utánvétes, illetve a délután 2-ig beérkező utalásokhoz tartozó átutalásos megrendeléseket jellemzően aznap feladja kollégánk 1 munkanapos kézbesítéssel (Például bővítés esetén van, hogy később kerül feladásra a megrendelés), amely általában 1, de maximum 2 munkanapon belül meg is érkezik.

Rendelését emailen keresztül tudja lemondani az info@westnotebook.hu címen.

A gyári garancia új laptopok esetén mindig az adott gyártótól függ, hogy az akkumulátorra is vonatkozik-e, illetve, hogy mennyi időre. Jellemzően gyártástól számított 1 évig garanciális az akkumulátor. Westnotebook garancia esetén az akkumlátorra nem vonatkozik garancia (ld. garancia).

Elsősorban célszerű lenne hozzánk fordulni, mert van kapcsolatunk gyári szervízzel. amennyiben gyári garancia van a gépre az adott gyártónál is lehet érdeklődni, a javítással kapcsoltaban. Bővebb információ a Garancia menüpontunk alatt található, többek között a gyártók jelenleg aktuális telefonszámai.

Fent található a laptopok menüpont. Erre kattintva, a honlap kilistázza a laptopokat. Bal oldalt a szűrés mezőben kiválaszthatja a laptopok felhasználási és árkategóriáját, valamint a laptop márkáját. Ha kiválasztotta a kívánt a laptopot, akkor a laptop megnevezésére vagy képére kattintva behozhatja a laptop saját oldalát. Itt kiválaszthatja, hogy szeretné-e bővíteni megrendelését. Ez utóbbi beállítása után a kosárba rak gombot kell megnyomnunk. Itt választhat a kiegészítők közül. Ha ez utóbbiakat is eldöntötte, akkor a tovább a pénztárhoz gombot kell megnyomnia. Itt ki kell tölteni adatait , köztük a címét, illetve ha postapontra kívánná a kiszállítást kérni, akkor ki kell pipálnia a számlázási adatok mező alatt található „Kiszállítás Posta Pontra” mezőt. Ezután felugrik egy térkép, amely tartalmazza a Posta Pontok térképes listáját. Itt ki tudja keresni, a Posta Pontot, majd az ablakot bezárva, kézzel kell kiválasztania a Posta Pont Partner kép alatt lévő listából. Utolsó lépésként a „Rendelés feladása” gomb által véglegesítheti rendelését.

Tudunk ÁFÁ-s számlát adni, de a legtöbb gép ára 0% ÁFÁ-t tartalmaz, ezért a nettó és bruttó ár megegyezik, mivel különbözeti ÁFA-val kerül értékesítésre. Amennyiben a hirdetett gép ára tartalmaz 27% ÁFA-t, azt feltüntetjük a gép címében.

 

Egy Windows telepítéséhez nincs szükségünk másra, csupán egy telepítésre váró gépre és egy Windowsra. A legegyszerűbb megoldás, ha a telepítőt a Google segítségével, a Media Creation Tool-on keresztül letöltjük, átmásoljuk egy külső, lehetőleg üres adathordozóra (pendrive-ra), majd arról indítjuk el a telepítést. A telepítés folyamatáról az alábbi linken található bejegyzésünkben írtunk bővebben, ahol lépésről-lépésre megmutatjuk, pontosan mit és hogyan kell csinálni ahhoz, hogy a telepítés teljes folyamata zökkenőmentesen menjen.

Minden meghirdetett gépre telepítve van Windows. Ahol azt írjuk, hogy a licenszkód a BIOS-ban van, az azt jelenti, hogy a géphez van rendelve a licenszkód, az alaplapra van integrálva. Ez esetben telepítés közben magától beaktiválja a Windowst, nem kell begépelni a licenszkódot. Tehát nem is kell külön leírnunk sehova a terméketkulcsot, ugyanis az SSD csere után sem veszik el. A BIOS felhasználói felületen nem olvasható ki a WIndows termékkulcs, az csak szoftveres úton olvasható ki, pl. a ShowKeyPlus nevű programmal. További információt a termékkulcs kiolvasásáról itt található.

Géptípustól függően eltérő ideig tart a gépek bővítésének az ideje. 

A billentyűzet lematricázása 10-15 percet vesz igénybe. A memória bővítése modelltől függően 5 perc és 2 óra között van, de jellemzően kb. 10-15 perces feladat csupán, általában megvárható. A tárhely bővítése legalább 30-40 perc, de több is lehet, ugyanis alapesetben működő operációs rendszerrel adjuk át a laptopot, amely telepítése is időt vesz igénybe. Amennyiben nem kérnek operációs rendszer telepítést az új tárhelyre, úgy rövidebb idő is alatt elvihető a gép.

 Pontos információért telefonon érdeklődjön rendelésével kapcsolatban.

Minden meghirdetett gépnek végigteszteljük az alapfunkcióit (USB portok, billentyűzet, webkamera, stb.), illetve több órás stessztesztet is futtatunk rajtuk, hogy meggyőződjünk a gépek terhelhetőségéről, melegedéséről. Ha szükséges, a gép tisztításra, pasztázásra kerül. Amennyiben van a gyártónak saját tesztprogramja (Lenovo, HP, Dell esetén van pl.) azt is lefuttatjuk.

A kézbesítésről az MPL futárszolgálat küld emailben értesítőt, a rendeléskor Ön által megadott email címre. Ebben megtalálható a ragszám, amely alapján nyomonkövethető a csomag. 

Felhívjuk figyelmüket, hogy előzetes telefonos egyeztetés nem lehetséges a kiszállítás időpontjáról, mivel a futároknak az adott napon fix útvonala van, ezért azt módosítani nem tudja.

Ezért kérjük, hogy rendeléskor munkaidőben - azaz 08.00- 17.00 óra között - elérhető kiszállítási címet és telefonszámot szíveskedjen megadni (akár a lakás, akár a munkahelyi címét, telefonszámát). Ha ez nem megfelelő az Ön számára, akkor javasoljuk a Postapont vagy a Postán Maradó szállítási opció választását. A futár csak az esetben telefonál, ha a címzettet nem találja a címen.

Szoftverek telepítésével nem foglalkozunk, csak az általunk értékesített szoftverek telepítését vállaljuk (Windows, Office).

Csak tőlünk vásárolt gépek szervizelését vállaljuk, általában a garancia lejárata után is. A részletekről érdeklődjön telefonon vagy emailben.